Assye pinar55 benim yüksekti canım ilaç kullanmaya başladım herhangi bı sıkıntı yok şuan şükür 26. Haftadayız
Ebrumihrimah pinar55 benim 13 cıktı pazartesi tekrar test vericem inşallah düşmüştür 75 ml levotiron kullaniyorum
Mom092 pinar55 benimde var tsh ve gebeligin basindan beri ilac kullaniyorum sukur suan sikinti yok gayet iyi degerlerim😇
pinar55 Benim Tsh 15 çıktı t3 t4 değerim normal çıktı pazartesi kontrolüm var ama içimde çok korku var geç kaldıysam diye. Şuan 7. Hafta içindeyim ilk üç ay önemli deniliyor tiroid için.
Dyg61 pinar55 sağlıklı doğum yapan bile var 🙋🏻♀️😃 benım de yüksekti sureklı takıp ettirerek hamılelıgımı tamamladım 🤲🏻
WmonallissA pinar55 benim başta yüksekti, hap kullanınca düştü, sonra yine çıktı şimdi yine hap kullanmaya başladım. Tuzsuz şeyler tüketince değer yükselirmiş bir ara ben tuzdan tiksinmiştim ondan muhtemelen yine yükseldi.