Merhaba arkadaşlar dün prulotan iğne sonrası fenalaşıp öksürük ve ciğerlerim de ağrı sebebi ile Bayrampaşa kolan Hastanesine gittim sabaha kadar serum ve nts ye bağladılar doğum sancılarım vardı halen devam ediyor 4 adet endor fitil oldum sabaha kadar kontrol altına alindim 32 haftalık ikiz bebeklere hamileyim 5 haftaya daha bebeği tutmaya calisicaklar bebeklerin kilosu düşük iştahım yok yemek yiyemiyorum siz güzel annelerden dua istiyorum