Paprika İyi akşamlar herkese.Geçen hafta kürtaj oldum.Bu hafta içi kontrole gideceğim.Fakat kanama devam ediyor.Kontrol için kanamanın bitmesini mi beklesem?Kontrol nasıl yapılıyor?Kanama devam ederken vajinal kontrol beni biraz ürkütüyor.
Dyg61 Paprika benımde kanamam varken vajınal ultrasonla baktı onlar ıcın sıkıntı olmuyo da kalkarken sana sıkıntı oluyor toparlanman falan
34_21_23 Paprika genelde doktorlar kürtajdan 15 gün sonra kontrole çağırıyor. Ben 15 gün sonra gitmiştim kanamam kesilmişti zaten o zamana
halitefe Paprika yok canım benimde devam ederken muayene etmişti doktorum kürtajda herhangi bir sıkıntı oldu mu içerisi tam temizlendi mi diye bakmıştı
sehrengiz_8 Paprika kürtajdan 40 gün sonra kontrole çağırıyorlar bence bu hafta gitmeyin bir de hastaneden taburcu olmadan önce bakılmıştır zaten her iki ultrasonla da. Gerekli testleri yaptırın neden kürtaj oldunuz sebep ne idi tekrardan aynı sorunları yaşamayın canım tabi yaşanacak olan yaşanıyor nasıl olsa ama keşke dememek için tedbir alın
Anne_35 Ya kızlar bende bu ayın 6 sında oldum kurtaj hayla devam ediyor ama dün den önceki gün yok gibiydi dün ve bugün biraz yine başladı
Dyg61 Paprika istersen bekle kendini hazır hissedince gidersin psikolojik olarak da iyi hissetmelisin
Burcu-2910 Benımkini doktor kürtajdan hemen sonra ultrasyonla kendısı bakmıştı parça kalmış mı falan diye ve suan 32 gün geçti adet oldum
Paprika Burcu-2910 bana haftaya gelmem söylenmişti ben de bir haftada biter diye düşünmüştüm kanama hala devam ediyor
Paprika sehrengiz_8 kürtajdan uyandığımda çok kötü durumdaydım sormak aklıma gelmedi bakıldı mı bilmiyorum😢
Paprika sehrengiz_8 bebekte kistik higroma vardı patolojik inceleme istedik.Genetik test ve pıhtılaşma ilgili de doktorla konuşmak istiyorum.
gamzecee Paprika sıkıntı olmuyor çünkü benim kanamalı düştüğüm olmuştu alttan muayene edip söylemişti 1 hafta sonra kontrole çağırdı yüzeysel ultrasonla karından baktı tertemiz dedi zaten 28 gün sonrada adet oldum zaten bildiğim kadar adet olursan sıkıntı yoktu
gamzecee Paprika o kişiden kişiye değişir canım benim ilk kürtajda hiç olmadı ikinciside 15 gün sürdü 28 gün sonra adet olmuştum
Elbet-birgun-kavusacagiz Paprika bende kurtajďan 1 hafta sonra kontrole gittim kanamam devam ediyo o sekilde bakti doktor