elvan6409 Şükür şimdilik güzel gidiyor 1 haftadır yeni yeni hareketlerini hissetmeye başladım. Çok güzel bir duyguymuş 😍 Ama hareketler düzenli değil doğal olarak..
Krcaysun Allaha şükür sıkıntılarımız bitti. Güzel geçti bu hafta 🙂 hareketlerine alışmaya çalışıyorum 😄 çok güzel bir duygu. Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
damla_1 Bende 20+1 bugün doktora gittim 21 cm 360 gör dedi ben net hareket hissetmiyorum böyle hafif titreşim gibi birşeyler var ama ilk nasıl net hissedecem merakla bekliyorum
Azad41 Bende cuma günü gidicem muaneye ama daha hareket hissetmiyorum 20 haftalık oldum siz de kasik agriis oluyor mu altı sanki basınç oluyor ev gitme isteği oluyor mu