Esma-4242 Biz nasip olursa Musab ali koyacaz (peygamber efendimize en çok benzeyen sahabenin ismi Uhud savaşında sırf benzerliği sayesinde peygamber efendimize itafen olan bütün kötülüklere maruz kalmış ve sehid edilmiş) hikayesini dinleyince çok etkilenmistim
kerimannesi Esma-4242 canim o musab bin umeyir diye geciyo adi gerçekten cok harika bir sahabe bende cok koymak istiyorum da iste alide var bide esim istemiyo
34aysenur Alpaslan, Yağız, Ayaz,Kerim, Kerem,Ömer biz çok kararsısız bu isimlerde henüz karar veremedik ama belki size fikir olur 😊
Esma-4242 kerimannesi umeyrin oğlu Musab demek canım o eskiden babasının adıyla soylenirmis ya Ali koymak zorunda değilsin tabikide bende zorunlu koyuyorum Ali’yi😊kayınbaba kategorisinden
kerimannesi Esma-4242 valla bnde kerim ali koyacağım adiyla buyusun inşaAllah ayni o sahabe gibi olsun inşaAllah evladiniz