Bu gece hastaneye geldim yatışım yapıldı, uyumadan önce kasıklarımda çok fazla hareket ve ağrım vardı, uyuduktan birkaç saat sonra uyanınca regl başlangıcında gelen kan gibi biraz açık renk kanamam vardı. Hemen doktoru aradık hastaneye gidip yatışınızı yapın dedi. Alttan muayene oldum sadece 1 cm açıklık vardı sancım yok şuan iki saate bir nst bağlanıyor. Sanırım sabah doktorum geldiğinde suni sancı vereceklerini söylediler. Hepimizi sağ salim Allah bebeklerimizi elimize kavuştursun. Sakin olmaya çalışıyorum ilk doğumum soğuk kanlı olursak başarabiliriz inşallah dua edin kızlar, hepiniz sağ salim alın kucağınıza bebeklerinizi 😘