Asafff06 Merhaba 2 can sağlık sigortası yaptıranlar var mı? Mağdur oluyor musunuz ne kadar indirim oluyor bilgi verir mısınız. Ben liv hospital düşünüyorum.
Serifetsbs Asafff06 Demirhayat demi canım benim gittiğim hastanede şu zamana kadar herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür inşallah çıkmaz da sadece her muayane öncesi 15 tl katkı payı ödüyosun
flowers Asafff06 bi sigortaci ile gorusmeniz lazim. Gittiginiz hastanenin fiyatina gore kiyaslama yaparsaniz uygun olup olmadigini anlarsiniz. Ben kullaniyorum daha uyguna geldi gittigim hastane icin memnunum
Asafff06 Serifetsbs evet 8 muayene veriyorlar ya nstlerde mi bunlara dahil oluyor. Son zamanlar da nst ye çok giriliyor muayene hakkı biter yani
Serifetsbs Asafff06 Aynen canım benim nstler içinde oluyo benim son zamanlarım mesela doktor da bildiği için bi hafta muayene bi hafta kontrol veriyoki 8 muayene hakkımı tam tamına doğuma kadar kullanıyım diye
Serifetsbs Asafff06 Ben önceden devlete gittim memnun kalmadım bide riskli gebeliğim varmış ben sonradan öğrendim devlette hiçbişey demediler bana 22 haftalıkken aldım ben paketi
SabriyeCan Bende yaptırmayı düşünüyorum bu haftalarda 12 haftalığım 🙄 doğumdan sonra da kullanabilmek için biraz geç yaptırmayı tercih ediyorum 😊