Benimde şekerim var ama diyet yaptığımdan beri kendim de çok almadım şuan 36+1 deyim 8 kilo aldım, bebekte 2600 gram. Doktorum normal doğumda ilerliyor herhangi bir sıkıntı olur diye de bahsetmedi, suyumda da bir sıkıntı yok şimdilik hatta normal doğum için egzersizler filan verdi yani herkeste farklıdır ama illa etkilecek diye bir sey yok bence herkesin gebeliği doğumu da kendine özel gibi düşünüyorum, hayırlısı ile doğsun bebişler hangisi iyiyse stres yapmayın🙏