bimesele Kızlar idrar tahlili verdim dün idrarda eser miktarda lökosit çıktı 0-5 aralıkta olması gerekirken benim 6 olarak çıktı. Antibiyotik verir mi sizce doktor? Yoksa bol su içerek kendiliğinden geçer mi? 🙄😳
Canan_suatefe08 bimesele benimde hamileliğin basında vardı antibiyotik kullandım geçti ama şimdi yine tekrarlıyor diye düşünüyorum hamilelikte normal demişti doktorum
bimesele Tubikasya bol su öneriliyor iltihaplı durumlarda evet, sağ böbreğin olduğu yerde arada sızlıyordu bundan olabilir o zaman. Geçmiş olsun sana da😍
Lilakus bimesele evet ama bazen veriyordu fitil antibiyotik tedavisi genelde bi kerede bitkisel bişey vermişti