Kızlar merhaba. 26+3 günlük hamileyim. Başından beri kanım düsük. İlaçlar bile fayda etmiyo. Bugün fenalaştım. Doktorum yarın serum takmaya başlayacağız dedi ama bazı hastalarım da alerjik reaksiyon gösterdi dedi evhamlandım biraz. Serum taktırıp memnun kalanlar oldu mı ? Yada alerjik reaksiyon yaşayan ?