Daha önce çok kanamalı bir düşük yaşadım ve hastanede hastabezi takmak zorunda kaldım ilk başta. Çok rahatsız edici. Bantları açılıp duruyordu. Sonra depend aldırdım. O kadar kanamada kesinlikle en ufak bir sızma olmadı ve rahat ettim gerçekten. Tavsiye ederim