Cagla-41 Kızlar herkese merhaba progesteron hormonu düşük olupta hamile kalan varmı nasıl bir yol izledıniz bilgi verirmisiniz?
Mrve2424 Cagla-41 off off hic sorma. Cuma gunu beta yapildi 172 ama progesteron 7.35 doktor 3 gun sonra testi yeniledi beta 895 progestron 8.25 olmuş ödüm kopuyo sonucu gostermeye gitmeye. Düşük riski var dedi cunku.
Merveakman Progestrom gebelikte yükselen bir hormon bunun içinde ilaç veriyolar zaten hapı iğnesi var