Mavi41 korkmamın sebebi rahim ağzımın kıssa olması amelyat geçirdim çünkü ve hamile olduğumu öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum..progestan kullanmama rağmen rahkm duvarım kıssaldı riskli gebelik faktöründeyım yoksa Allaha şükür 30 hafatama kadar sıkıntısız geçırdım ama şiödi erken doğum riskim çıktı ortaya tedirginim oluyorum ister istemez