Dua35 Arkadaşlar merhaba bu hafta 2 kez ultrasona girdim ve iki kez kalp atışını dinledik bebeğe zarar verir mi sizde öyle bi durum oldu mu
aybkkra Dua35 bende çok oldu özellikle detaylı döneminde tabiki iyi değildir ama zorunlu durumlarda olabilir
Gunsss Dua35 elimizdeki telefonlardan çok daha az radyasyon içeriyor bende ilk haftalarda bir bahane bulup sürekli gidiyordum bebeğimi görmek için 😄😄
Alperefet Dua35 canım benim haftada üç dört gez girdiğim olmuştu bebeğe bir zararı yok zaten gerekmedikçe doktor bakmaz
Dua35 Elfffcnnn28 teşekkür ederim cevabınız için ,kalbini sık dinlemek zarar vereblr diye duydum evham yaptım
halitefe Dua35 ultrasonun bir zararı yok canım ama kalp atışı dinlemek zarar verebilir kanıtlanmış bir durum değil sık gidiyorsan birinde dinle kalp atışını diğerinde göstersin doktor kalp hareketini
Dua35 halitefe evet bende öyle düşünmüştüm Cuma günü ilk defa dinledik bugün de dinlemek istermisin diyince doktor hayır diyemedim
halitefe Dua35 kısa dinletsin en olmadı benim iki doktorum ve iki haftada bir gidiyorum diğeri ya kısa dinletiyırdu yada hareketi gösteriyordu hiç tedirgin olma ama öyle bir iki defadan bişey olmaz dediğim gibi tam kanıtlanmış değil