Kizlar 2. kez sezeryan olacaklar siz ne durumdasiniz? Ben sezeryandan sonra kisa sürede hamile kaldim suan 30. haftadayim ve artik yavas yavas dikislerimde agrilarim sizlamalar oluyor vajinamda cok baski oluyor.ilk hamileligimde karnim bukadarken doguma gidiyordum suanda 30. haftalikta bukadarsa daha nekadar büyür cok sivri öne dogru zorlaniyorum artik😔 öne dogru oldugu icinde dikislerimin patlicak diye korkuyorum😔 allahin izniyle sag saglim atlatsaydim bu hamileligimi saglikla bebegimi kucagima alsaydim🙏