0101sevo Kızlar bugün sağ kasığımda bi ağrı var batar gibi böyle giyinirken bacağımı kaldırdım baya acıdı şimdi daha hafif agrıyor normal mi bu ağrılar?
CupCake 0101sevo merhaba , bende 23. Haftadayım , bende de oluyor arada sırada , dinlenince uzanınca geçiyor . Normal herhalde 🙄
CupCake 0101sevo bazen ben çok sıkıştığımda falan da oluyor , ayaklarını bira yüksekte tut , gün içinde bol su tüket , bir de ben magnezyum alıyorum oda iyi geliyormuş kasık ağrılarına .
0101sevo CupCake magnezyum kullanıyorum canım bende bayadır dinlenince hafifliyor bugun biraz yürüdüm gene başladı doktora söyledim bakalım haber vercek sekreter konuşup