mercimeginanne User67 az su tüketiminde yaşanabiliyormuş. Bnm ağrıdığı zaman fazla fazla su içemeye çalışıyorum geçiyor bi müddet sonra. Geçmezse de gözlerime göz pedi yapıştırıp bi kaç saat karanlık olmasını sağlıyprum öyle de geçiyor
Dyguklc User67 benimde agriyo devamli ama migrenimde var hamisliginde etkisiyle 2 gun falan bi surunuyorum evde ondan sonra geciyo bi ilac falan almiyorum dinleniyorum
mercimeginanne User67 evet bir kutusunu 16 ya mı ne almıştım yanlış hatırlamıyorsam. O yoksa da bi tülbentle ışık geçirmiycek şekilde bağlıyabilirsiniz