Gamze1315 Arkadaşlar bnm kanamam çok gelio fakat dün acile gittim bebeğin durumu iyi yasio dedi bebeğin alanında kanama gorunmuo dedi fakat bnm kanamam çok gelio progestan yazdı eve yolladı istaiharat etmemi soledi bu durum normalmi kafama takildi
mlsmrtgl Gamze1315 Gebelik süresince kanama normal degil. Sebeplerinin araştırılması lazım. Düşük riskiniz varsa dinlenmekte fayda var. Uzun sürerse yeniden bi doktora görünmenizde fayda var.
Merveerhannn Gamze1315 kalçadan iğne falan vurulmadı mu hastnede ? Progestan etkili bi ilaçtır illaki faydasını görürsün ama aşırı kanama sıkıntı yaratabilir. Başka doktora gitmeni tavsiye ederim.