Dün gittim muayene icin Emrullah beye çok iyi cok memnun oldum ilgisinden fakat doğum bölumu tam açılmamis yani orada dogum yapabilmeniz icin sancinizin, suyunuzun yada iste dogumunuz başlamasi gerekiyomus.Benim dogumum sezeryan olucak mecburen ilk cocugum sezeryan oldugu icin buda oyle fakat gun verip doğum yapamiyoruz henüz yeterli doktor yok tam anlamaiyla kadin dogum bölumu acilmamis sadece acil dogumlari yapiyoruz dedi. Cok uzuldum acikcasi bende dogumu orada dusunuyodum cunku.Şimdi mecburen özele 3500 tl vericez cunku begendigim tek devlet hastanesiydi 😒sancimi bekliyim oyle gidiyim desem bu seferde yapamadiklarinda yada yer olmadiginda kanuniye gonderiyolarmis hastalari diye duydum oyle ortada ordan oraya süruklenmek istemiyorum o halde.Herseyin hayirlisi bakalim zaman neyi goatericek.Pandemi mahvetti herseyi.