Nisanurunannesi3850 https://hizliresim.com/vP3O8X][img] Kızlar sizce cinsiyet ne %90 tahminde bulundu ama yinede net konusmadi doktor🤗
Gigy Nisanurunannesi3850 bana da %90 kız dedi 12+3 de çok erken tam emin olamadım bende 3 hafta sonra tekrar gideceğiz ,alttaki çıkıntı bende de böyle ,sizinki de kız gibi 🤭
Nisanurunannesi3850 Ylzozprn evet 11+5 de ilk kiza benzetti doktorum ondan sonraki kontrollerimdede 3 - 4 kere kız dedi😊detayliyi bekliyoruz simdi
Nisanurunannesi3850 GmzAykn nerden anliyosunuz acaba😱ben hic anliyamiyorum ya😂 %90 kız dedi farkli doktorada gittim oda buyuk ihtimalle kiz dedi
Ylzozprn Nisanurunannesi3850 ben 12+4 de gittim ama hiç yorum yapmadı pipi göremiyorum o yüzden bir şey diyemem dedi yüz üstü yatıyordu göremedik
GmzAykn Nisanurunannesi3850 Nisanurunannesi3850 normalde ben de göremem çoğunu.genital bölgesine bak hem boş yani pipi yok hemde eşittir işareti gibi iki dış dudaklar belirgin apaçık olduğu için direk gördüm gönlüne göre olmuştur inşallah🧿
Ylzozprn [url=https://hizliresim.com/8Twh2F][img]https://i.hizliresim.com/8Twh2F.jpg[/img][/url]. Babada bakarmısınız sizce
44Kbra [url=https://hizliresim.com/Cp3d3z][img]https://i.hizliresim.com/Cp3d3z.jpg[/img][/url] Tahmin eden arkadaşlar bakabilirmi