Merveerhannn bende 3 doktordan sonra bu ay başı gitmeye karar verdim. Akrabamız hastanede çalışan, çok bilgili be ilgili bir doktor oldugunu hastasının çok oldugunu söyledi. inşallah memnun kalırım :) 23. Hafdayım artık düzenli gitmem gerekiyor. 125 tl muayene ücreti bu senenin dogum ücreti normal sezeryan ayrımı yapılmadan 3000 tl