Ilknur74 ya ben çok hissetmiyorum galiba. İlk gebeliğim. Çok sert tekme atmadıkça anlamıyorum ama dün sordum doktoruma önceden hiç altlarda hissetmiyordum şimdi neden böyle diye başı aşağıda çünkü dedi. Hatta ultrasonda bakarken mimik minik hareket ediyodu hissetmedin mi diye sordu. Anlamamıştım :) ben de mi sıkıntı var bilmiyorum