malatya4444 🥰 ya kesinlikle çok özeel bi duygu olduğu için ilki 3 ü 5 i yok bencede. 9 ay içimde olması hep benimle olması vallahi çok değişik bi duygu rabbim Anne olabilcek herkese bu duyguyu yaşatsın. Ablamda doğumdan snra içimde değil artık diye ağlamıştı bnde demiştim ee yanına geldi niye ağlıyorsun, şmdi daha iyi anlıyorum ☹️