Hfeyza 2 metrelik bir yükseklikten düştüm , birşey olur mu ? Düşük belirtisin de en önce ne oluyor kanama mı ? 4 hafta 2 günlük hamileyim yardımcı olur musunuz.
Mom092 Hfeyza Annem bana 7 aylik hamileyken merdivenlerden yuvarlanmis 😂 derler ya oldurmeyen Allah oldurmuyor o hesap insallaah bisey olmamistir ama iciniz rahat etsin doktorunuza bildirin bi baksın Gecmis olsun☺️
Minesimsek12 Hfeyza nasıl öyle bişey yaptın cnm yaaa hemen doktora gitmen gerek sakın ihmal etmeee çok tehlikeli zamandasin Allah korkusun bişey olabir sanada onada
Hfeyza prenses_annesii2603 henüz yeni düştüm zaten bu haftalar da ilk gebeliğim olduğu için doktor kasık ağrıların olur demişti ama bilemedim . Sanırım biraz bekleyeyim inşallah birşey olmaz kanama vs olması durumun da giderim 🤷🏻♀️
Hfeyza Aradım hocayı kanama olmadıysa sıkıntı yok dedi 24 saat kontrol sağla herhangi bir kanama durumun da gel dedi . Teşekkür ederim hepinize 🤗 ilk defa bu duyguyu yaşıyorum bilgisizim 😌😌
Duygucylk 7 buçuk aylık hamileyken salıncaktan düştüm kanaman ağrın yoksa sorun yok gelme demişti doktorum çok şükür bişey olmadan atlattım