Mustafaemine Sezeryan olacağım çok heyecanlıyım gün yaklaştıkça hem korkuyorum canım acıyacak diye değişik duygular içerisindeyim 🥰 neler önerirsiniz bana Sezeryan doğum yapanlar doğumdan sonra böyle söyle yapsan iyi olur diyen
Mustafaemine Yaprakkm siz nasıl olacaksınız belden uyuşturmalı mı Allahım sağ salim kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah 🥰
Yaprakkm Mustafaemine evet spinal olcam ilk sezeryanımda da aynısını olmuştum bunda da aynısını istiyorum amin inşallah cümlemiz sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza ☺️
Yaprakkm Mustafaemine bence iyi genel olarak bayılmaktansa bilincimizin yerinde olması doğumda olup biteni farketmek ve ten tene temas olarak iyi bide emzirme vs için kolay adapte oluyoruz diper türlü kendimize gelene kdr zaman geçiyo