Duygu4444 kızlar ben instagramdan yaptırdım fiyat olarak 4lü set 120₺ nakış işleme, kaliteside çok güzel düşünenler için fikir olsun😊
Semanurry Duygu4444 ben 10 lu set ve isimli takı yastığı yaptırdım 270 tl idi pinarin_atolyesi sayfa adı
Duygu4444 Semanurry evet 2 gün aramızda var ☺️ Ama bizim erken doğum riskimiz var daha erken doğabilir
Semanurry Duygu4444 aaa inşallah vakti ile gelir bende normal doğum istiyorum ama şuanlık tersmiş kontrole gidicem inşallah döner sezeryan hiç aklımda yok 😒
Duygu4444 Semanurry son gün bile dönen oluyormus için rahat olsun 🥰 bende sezaryen istiyorum ama doktor önceliğimiz normal diyo hiç sezaryen yanlısı değil 😂
Duygu4444 Semanurry şuan çok ağrı çekiyorım doğumda bunun iki katı olacak en iyisi sezaryen oldu bitti diyorum 😅