Mervegulce Merhaba herkese 36+2 günlük hamileyim 1 saattir bel ağrısı çekiyorum böyle bir durumda doğum başlıyor anlamına mı geliyor böyle birşey yaşayan varsa cevap verirse sevinirim
Elfffcnnn28 Mervegulce sürekli ağrın olmaz doğum başladığında ara ara vurur anlık vurur ve hafiften başlayıp gittikçe şiddetini arttırır sen muhtemelen yordun kendini ayakta falan kaldın ondandır hiç bişey yapmamış olsan bile bebek büyüdükçe bel sırt ağrıların olur