Pembe Mavi’ye gidiyorum. İlk hamileliğimde osmangazi aritmiye gidiyodum ve memnun değildim açıkçası sonra doktor kalbi durmuş deyince ilk o akşam bi göz daha görsün diye pembe maviye gittim kürtajım orada yapıldı doktor ve hastane oldukça ilgiliydi. Tekrar gebelik haberi aldığımdan beri de yine Pembe Maviye gidiyorum çok memnunum 31.haftadayım 😊