halitefe A1994 canım benimde alt yüksek çıktı 51 çıkmış doktor 15 gün sonra tekrar bakalım dedi ama senin sınırda olduğu için bence sorun yok
A1994 halitefe inşallah 3 gün sonra tekrar ver dedi kaşıntı var az az korkuyorum bebege bişey olur diye
halitefe A1994 benimde çok nadiren göbeğimde kaşıntı oluyor ama sanki göbeğim büyüdüğü için çünkü sıklaşmadı hiç
halitefe A1994 benim 24. Haftada yüksek çıktı tesadüfen öylesine bakıyordu doktor kan değerlerine böyle çıktı malesef ama çok tedirgin etmedi bakarız bir tekrar dedi öyle yani