Busraveminisi1 prensesannesii_ ben 3 lü tulum seti yaptırdım canım isimli nakışlı esilaaksesuar dan instagramda
Hsbtlc prensesannesii_ betusunhediyelikleri sayfasına bakabilirsin ben ordan sipariş verdim çok güzel modeller var basit durmuyor
Dytbsr prensesannesii_ merhaba ben ilk 10’lu takım yaptırdım memnun kalınca 3’lü takım siparişi bile verdim. Çok işgili bir sayfa öneririm. Wabisabim kullanıcı adlı bir instagram sayfası😇🌸
Seval22 prensesannesii_ benim hastane çıkışım vardı amcamız almış bende 4 lü isimli tulum set yaptırdım 90 tl di
Yeni474747 prensesannesii_ 2 3 seçenek vardı onlar arasından seçtik ama begenmistik 3 lü de vardı yastıklı da
Mom092 prensesannesii_ https://imgyukle.com/i/TIdSLU instagramda butik bebecik sayfasindan kargo dahil 150 tl ye yaptırdım yikadim utuledim hicbir sorun yasamadim urunun dokusuda yumusacik ben memnun kaldım 🤗
prensesannesii_ Mom092 çok güzel olmuş Allah kullanmayı nasip etsin 🤲 uyguna yaptirmissiniz hemen bakıyorum bende sayfaya
Mom092 prensesannesii_ Amin insallaah 🤲🏻 Evet bikac sayfaya sordugumda ucuk fiyatlar verdi bu sayfada kampanya vardi bilmiyorum hala devam ediyormu ☺️