Umksanbe Busra5168 33+5 günlük hamileyim ➎ gün önce gittiğimde 2130 gram dedi doktor boy 48 dedi ama şuan ne kadardır bilmem 🤷♀️
Halimer Busra5168 banada önde gidiyor demişti 33+1 detken 2400 dü 15 20 güne komtorle gel dedi bende yarın gidicemm ama bana diyet yap demedi neden acaba
Sdymzlm Busra5168 banada diyet yapmamı söylemedi 1 hafta önden gitmesi sorun değil kilosu boyu gayet iyi dedi. Size neden diyet önerdi acaba ?
Sdymzlm Busra5168 aynı gün ve haftadayız kilosuda aynı bebeklerimiz ama bir sorun yoktur inşallah ikimizdede.
Minikmucizem199 Busra5168 cuma günü gittiğimde 33haftaliktim 2100gram demişti doktorum gayet iyi demişti ama bana az gibi geldi ☺️🤰
Busra5168 Sdymzlm bir sorun yok dedi sadece biraz önde gününe göre normal doğum yapmam için zorlanırsın diye dedi herhalde
Sdymzlm Busra5168 olabilir hiç aklıma gelmemişti doğumla ilgili olacağı. Haftaya kontrolüm var yine sorayım bende bakalım ne diyecek. Çünkü doğumla ilgili hiçbişey konuşmadık biz daha. Hep daha erken diyodu bende sormayı bıraktım.