Kızlar Homa Ir sonucum 3.61 çıktı sizce normal mi ref değerden biraz yüksek ama
Yyrlizz 54 kiloyum bir de**
bu nedir doktor benden de istedi prşmbe göstericem ama 1,84 benimde acaba benim düşük mü
Mfyy 0- 2.05miş ref değer. Seninkisi normal galiba