Merhaba hanımlar 34+5 haftalik hamileyim son 2 haftadır agrilarım oluyodu ozellikle belimde bacağımda buda katnima vuruyodu bebek kendini aşagiya dogru cekip kasilma yapiyodu o yuzden dün doktoruma gittim nst ye aldilar sancım çıktı alttan muayene etmek istedi 2 cm acıkliğım varmis bugun icin tekrar cagirdi gittim tekrar sancı aynı seviyede çıkti yatisini yapalim yada evde kendini gözle dediler eve gelmek istedim evdeyim şuan bu durumu yaşayan varmı ne yapmam gerekiyo 5 dk bir agrim var yarrimci olursaniz sevinirim