8 haftalıkken kalp atışlarını duydum. Şuan 11+6 haftayız. Haftaya tahmini cinsiyet öğreneceğiz. Dakikada 160 atıyordu bebeğimin kalbi. Sizin bebeklerinizin kalp atışları nasıldı? Ve cinsiyeti nedir? Tecrübeli anneler yazar mısınız lütfen. Acaba kalp atışı cinsiyeti etkilerr mi çok merak ediyorum 🙂