Kızlar merhaba,
Şuan 12+5 hamileyim ve dün akşam kaynanam bizi yemeğe çağırdı. Gittiğimizde konuşma esnasında binasındaki neredeyse herkesin covid olduğunu söyledi. Çok sinirliyim ve şuan psikolojik mi bilmiyorum ama sırtım omuzlarım ağrıyo sanırım birazda boğazım acıyo. Çok korkuyorum eşimin de iş yerinde covid çok arttı. Eşim dikkat ediyo gelincede hemen duşa giriyo ama kafam allak bullak oldu. Hamilelikte covid geçirenler varsa bebeğe bi zararı oluyo mu nasıl atlattınız 🤦♀️😔😔