Emos36
Anne yanı sepet besik aldık yatak odasında yanımda olcak 😊 annemqilde komple odasını aldılar büyüyen besik dolap ve sifonyeri war ilk torun olduqu icin odası hazır bakalım 🌸 ama qenelde odasında yatmayacaqı icin coqu kisi tercih etmio ama ona ait bir oda olması bizi mutlu edio hayırlısıyla qelip kullanması nasip olur ins 🤲🏻