Hamile_1anne Ya oyle bir strese giriyorum ki anlatamam benim gibi strese heycana kapilan varmi acaba bide hazirliklar falan hersey istedigim gibi olsun istiyorum ama tam biti diyorum baska bisey cikiyor 😒😒😒
Zeyyno_ Hamile_1anne Ben bu strese girmemek için cnm 17.haftamda başlamıştım alışverişe ağırlaştıkça gerçekten insan bişey alamıyor rahat sakin kafayla aldım herşeyini 32.haftamda bitirdim şu an 36haftalığız🥰🧿🤲🤲 Son 28🧿🙏
-8fatmaates Hamile_1anne bende alışverişe erken başlamıştım 30. Haftada hastane çantamı hazırladım. Evimi temizledim şimdi 35. Haftadayız artık beklemedeyim. İyiki erkenden halletmişim artık çok ağrılarım oluyor ve ağırlaştım
Sehermete Hamile_1anne son 31 gün nasipse bakalım erken de gelebilirler 🤲🥰 Ansızın herşey olabilir canım sıkıntı etme o güzel duyguyu yaşıyacaz diye rabbime şükretmelisin canım sağlıcakla kavuşalım yavrumuza 🤲🥰🐣❣️
Mrn47 Aynen benim de son 44 kaldı heyecan dorukta ama hep bişeyler çıkıveriyor 😊😊 ama olsun sonra özlicem bu zamanları 😇😇
Hamile_1anne Zeyyno_ ya benim cogu seyim biti ama biraz asiri evhamliyim hersey eksiksiz olsun istedigim gibi olsun istiyorum 😂❤
Mrn47 Hamile_1anne doktor kontrolümde randevu aldım kızlar gelecek ayın 23 ü ne 😊😊 yani 44 gün değil 4 hafta kaldı 😝🤪🥳🥳🥳🥳🥳
Zeyyno_ Hamile_1anne Herşeyin bittiyse sakin relax eksik olsa bile bebiş doğduktan sonra da alabilirsin cnm 😂😂🤗
Hamile_1anne Mrn47 hadi hayirlisi insallah saglikli sihatli bir sekilde evinize donersiniz yavrunuzla 🤲
Hamile_1anne Zeyyno_ tabi canim alisveris konusuda var ama benim cogunlukla ev ile ilgili mesela temizligi duzeni vesayre bide doguma annemler gelecek sehir disindan ablamlar gelecek tabi bunlar hepsi boyle bir dusundurmuyor degil 😂😂😂
Hamile_1anne -8fatmaates yok allaha cok sukur temizlik konusunu esim kayin validem gorumcem yarisini haletiler ben hic bisey yapamiyorum hamileligin basindan beri zor bir hamilelikti benimkisi ondan dolayi butun herseyle onlar ilgilendi ailem uzakta oldugu icin sadece onlar var 😔😔
Sehermete -8fatmaates Aynen çok haklısın bende 35+4 üm cidden fazlasıyla ağırlaştım bi tek hastane çantam da bi kaç eksiklik var onuda kurdum mu tamamdır sağlıcakla gelsinler artık ağrılı günler mutlu günlere kalmalı rabbimin izniyle 🤲❣️
-8fatmaates Hamile_1anne bizde eşimle beraber yaptık sağolsun biz ikimizde gurbetteyiz ikimizinde aileleri başka şehirdeler zor oluyor ama oluyor bi şekilde
Umksanbe Mrn47 yaaa sezeryan o zaman senin bizim normal gözüküyor şuan o yüzden gününü bilemeyeceğim 🙊