Selenery5441 Benim 16+2 de başladı ve 17+3 e kadar devam etti sonra geçti doktoruma söylediğim de bol bol dinlen geçmezse gel dedi bende dinlendim kendimi yormadım ve geçti çok şükür o ağrı dönemlerin de çok yoruluyordum ev işi çok yapıyordum sizde biraz dinlenin belki geçer