biranneikikedi evde eşimle tek başıma olsam ben de böyle bi şey alırım ama kaynanam da yardıma geleceği için bir de lohusa olunca isterse 40 derece olsun alttan üşütmemek gerek. O yüzden 3lü 4lü takım tercih edeceğim. Güzel, içinize sindiyse alın hayırlarla giyin 🙏🏻🌸