Gzdnrkls05 ben de 29+2 yim hafta sonu benim de böyle ağrılarım oldu hala daha var. Hafta sonu nst çektirdim ne sancı çıktı ne başka Bi şey idrar tahlili yaptrdım enfeksiyon çıkmadı dün kontrole gttim doktoruma o da tekrar bir baktı yok bir sıkıntı anlamadım ben de belim ağrıyor dinleniyorum ben de bugün. Yine de siz bir doktora gidin ama ben gitmeme rağmen hala telaş yapıyorum. Bi de bende bir ateş basması var anlatamam sanki ayaklarımın altından alev çıkıyor gbi. Ateşime bakıyorum yok. Doktora onu da sordum bu aylarda normal dedi