zeynep_ada haftamdayım bugün kontrole gittim bebeğin gelişimi kilosu gayet iyi fakat doktorum plesenta kireçlenmesi var dedi haftaya kontrol duruma göre erken dopum olabilir dedi konuyla ilgili deneyimi önerisi olan varmı 😔