Tibektas Edaasliii mediline zeynep hanıma gittim , çok ta memnun kaldım çok şükür oglusumu da kucağıma aldım ve normal doğumla sadece 3 dikişle, doktorum da hastane de çok iyiydi
Ege-mom ezomom mrb fethi beyin özel kliniğinde tahlil de bakılıyor mu.yoksa tahliller için hastaneye mi gönderiyor
Kdrpkts ezomom merhaba fethi bey muayne ucreyi ne kadar bide doğum ücretleriyle ilgili bı bilginiz var mı
Kdrpkts ezomom tmm çok tsk ederim peki bu ücrete bı muayene bı kontrol mu dahil yani iki kere mi gidebiliyorux. Bu arada kusura bakmayın çok soru sordum
ezomom Kdrpkts onu bende bilmiyorum malesef çünkü şehir dışından gittiğim için sadece bir kere gittim daha 😌