Elif311 Alara005 bende de aynı mide bulantısı dan içemiyorum ama sulu şeyler yemeğe çalışıyorum meyve sebze gibi zorlasa olsa 1litreye yakın içmeye çalışıyorum artık bende 10+6 haftalık hamileyim
merrveguul Alara005 Normal yaşantımda günlük 3ltye kadar su içen biriydim canım ben 3 haftadır 1 litre anca belki de yoktur o da zorlamamla 🤷🏼♀️ Midemi kaldırıyor benim de😔
sibell777 Alara005 Ly020818 Elif311 merrveguul kızlar 33 haftalık hamileyim ilk haftalarımda ben günde 1 bardak içiyordum bir bardak ya bunu nasıl yendim derseniz ben soğuk su içiyorum sıcak su midemi bulandırıyordu birde yani tavsiye vermek için yazıyorum pH değeri yüksek olan sudan için bana mesela saka su güzel geldi bol bol içtim
merrveguul sibell777 Bende saka içiyorum içebildiğim kadar ama geçer diye bekliyorum normalde su benim hayatımdı, soğuk su daha iyi oluyor bende de 😊
Minos_gh2010 Bende tiksindim su cay meyvesuyu hepsi igrenc geldi kefirle karsiladim su ihtiyacimi 4aya kadar Vala elimde kefirle dolasiyordum surekli doktorda yararli icebilirsin demisti midemide bastiriyordu