Merhabalar 7+2 hamileyim. Uyandığımda her sabah kendimi şişmiş hissediyorum ve şimdiden bir buçuk kilo aldım. Normal seviyede yediğimi düşünüyorum eskiden daha çok yerdim. Şimdiden bu kilo normal mi ? Çok kusmam yok bazıları zayıflıyormuş bile ama bana şimdiden bir buçuk kilo fazla geldi🙄