kubranr07 40+4 oldum bugün hastanede son Cuma gümüne kadar bekleyecez dendi sancım hiç yok 4 gündür 2cm açılmam var doktor bebek kilosu 3900 normal Doğuma engel olabilir sezeryan olabilirsin dedi ilk gebeliğim bilgisi olan yazsın lütfen
Zeyyno_ kubranr07 Bazı doktorlar bnmde bildiğim kadarıyla 4e yakın olanları bebek sıkışır diye vs riske atmayıp sezeryana alabiliyor 👍