Hanımlar ben mart ayında düşük yaptım bir süre korunduk 5 aydır da çocuk düşünüyoruz olmuyor 1 yıldır evliyim uzun bir süre olmadı ama düşükten sonra hiç aklımdan çıkmıyor bu ay ovulasyon kullandım 5 gün var adetime test yaptım negatif çıktı 2 hafta önce doktora da göründüm hiç bi sıkıntı yok hamile kalmak için ne yapabilirim?