GamzErkan Merhaba, Tiroid değeri düşük olan anne adayları var mı aranızda. Hamile iken ilaç kullanmanin bebeğe bı zarari var mı.9 . Haftadayim ve guatr değerim düşük çıktı kan testinde. biraz endişeliyim
pinar55 GamzErkan tsh değeriniz kaç bende ilaç kullanıyorum tsh 15 oldu levetironun hamilelikte hiçbir zararı yok o ilacı kullanıyorsanız
Nuray23 GamzErkan hamilelikte o kadar cok tiroidi yukselen veya dusen var ki canim korkma doktorunun verdigi ilaclarini kullan ayda 1 kan ister degerlerinize surekli bakilir ona gore ilaca devam edersiniz veya ilac degisikligi kullanim degisikligi yapilabilir. Benim ki yuksek 9.haftadan beri ilac kullaniyorum 18.haftamin icindeyim. Doguma kadar kullandiriyolar genelde.
GamzErkan pinar55 0.27 ye düştü iki hafta önce 0.68 idi doktor 1 ' in altı olmamalı demişti ilk gebeliğim korkuyorum
yyagmur- Ya bende şu an 35 haftalığım ve troidim sürekli yükseliyor 75 lik levotiron kullanıyorum şu an 4 e yükselmiş aranızda var mı böylesi zararlı mı ? Korkuyorum
pinar55 yyagmur- ilaç seviyenizi arttırmıyor mu doktor? Bebeğinizin gelişimi nasıl ilk tahlilleriniz nasıldı. Benim 15 e fırladı 6 buçum haftada şimdi ilaç kullandım tekrar gidicem. Bende korkuyorum. Ama ilacı sabah içmek yemekten bir iki saat önce içmek önemli dikkat ediyor muydunuz onlara
pinar55 yyagmur- ben normalde 100 lük levetron kullanırdım değerlerim normal çıkardı 6. Haftada tahlilde 15 çıktı şimdi 150 lik ilac kullanıyorum doktorum dahiliyeye yönlendirdi o takip edecek. Kontrol günümü bekliyorum bende
yyagmur- pinar55 başta 25 le başladım sonra 50 sonra 75 oldu bugün sanırım yine arttırcak dikkat ediyorum sabahları yemekten önce içiyorum bi problem olur mu diye çok korkuyorum
pinar55 yyagmur- benimde t3 2.45 ti t4 ü hatırlamıyorum ama normal olduğunu söylemişti doktor. Bundan sonra ki tahlil içinde sadece tsh istedi
Nuray23 GamzErkan korkma benim 0.01 cikmisti en dipti yani😊 ilk 3 ay propycil kullandim sonra degistirdi ilaci. Oylee devam bakalim