Mira4556 Meraba arkadaşlar doktorum açlık kan şekeri ne baktirmami istedi sizce de 103 nasıl bı değer ? İyi mi
Dryalp Mira4556 hamilelerde 95altında istiyorlar benim de o civarlardaydı 98fln da çıkıyordu ama onun da altında olması lazım
Dryalp Mira4556 diyet yaptım akşam 9dan sonra birşey yemedım düştü dikkat ettim beyaz ekmek yemedim ama doktora git yinede sen düşmezse inisülin verir ben onu kullanıyorum arada tokluk çıkıyor benim çünkü
hafsa0211 hafsa0211 eğer olcum cihazınız var ise diyet yapip ölcüm yapmalisiniz Aclik <95, 1.saat <140 2.saat <120 olmalı
Bsr57 Kızlar bnde şeker yüklemesi yaptırdım internetten baktım sonuç 124 yazıyor şeker mi var acaba🙈🙁
Babygeliyo Belkide oncesinde yediginiz şeylerden dolayi test versiniz sabah yuksek cikmistir benim insulin direncim olmasina ragmen glikoz 83 cikti
Krizantem_ Fazla cıkmış yediklerinize dikkat edin tatlı hamur işi beyaz un mümkün olduğunca az tüketmeye çalışın ve pirinç pilavını ..