Merhaba güzel anneler, kişisel hayatımda da çok fazla totem yapan bir insanım bu kez de burdaki toteme ayak uydurmak istedim😄 39+5 haftalık hamileyim. 39.haftamda doktora gittim. Nst de hiç sancım yoktu ama doktorum çatı muayenesi sırasında mukus tıkacını açtıgını söyledi ve nişanım geldi. Pazartesi tekrar randevum vardı. Yine nst de sancım çıkmadı çatı muayenesi sırasında doktorum yine kapanmıs diyerek tekrar zorladı ve kanlı nişana benzer akıntım oldu. Son olarak yarın tekrar muayenem var. Duruma görede doktorum perşembe tam 40.haftamda yatırıp suni sancıyla dogumu başlatalım dedi. Halen daha sıfır sancı oturup bekliyorum evde🙄 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Benim içinde dua ederseniz çok sevinirim😊