Husraaaa Arkadaslar merhaba bende akıntımın rengi yeşil diye doktorum dün biteral 3 adet fitil verdi dun koydum gece yatmadan bugun sabah hafif pembe akıntı geldi sizce tahrişten mi oldu sizde kullananlar var mı ? Yada basına gelen bu arada 16+1
Berrinugur Husraaaa genelde kanamanın devamı gelmediyse korkma diyor benim doktorum kanamam oluyor çünkü benim bi takip et devamı gelirse resmini çek at doktora bide fitilden sonra ayaklarını dik yat içinde kalan pislikte olabilir rahim ağzında yarada olabilir herşey olabilir tekrarlanmasa bile kontrole gidince sor son muayneyi alttan yaptıysa ondan da olabiliyor
melegegebe Husraaaa canim normal olma ihtimali yüksek . Hassaslasabiliyor orasi sen de koyarken zorladiysan birazcik pembe gelmesi normal görünüyor . Devami yoksa kirmizi degilsee agri sizin da yoksa panik yapilacak bir sey degildir . Sen takip et. Ama yok içime sinmiyor diyorsan ya doktoruna ulasip sor ya da doktoruna görün .
Alperefet Husraaaa istersen bir doktorunla görüş beyaz ve sarı dısındaki akıntılar pek normal olmuyor fitilden olduğunu sanmıyorum
Husraaaa Berrinugur Berrinugur yok ya dün çok asıcık geldi daha da yok dedğş gibi thriş oldu bence cunku tablet cok zor atamdm falan ondan oldu sanrm
Berrinugur Husraaaa korkma o zaman ama genede kendini zorlama fazla en azından 4 aylık olana kadar daha çok yatmaya çalış moralinide bozma 😘
Husraaaa melegegebe şuan çok şükür iyiz tahrişten olmuş gerçekten devamı gelmedi 3 gün attım iyim ikisinde olmadı cok şükür bunda iyiz tam atamadm demek ki kalınca parça yürüdkce kanadı cok sükür iyiz 🙏🏼🙏🏼